ეს მოდული დამეხმარა გამეანალიზებინა განმავითარებელი შეფასების ფორმების გამოყენება რამდენიმე თვალსაზრისით. გავეცანით 5 სტრატეგიას, ამ სტრატეგიებში შეფასების მეთოდებს და ინსტრუმენტებს. ეს დამეხმარება მოსწავლეს შევუფასო წინარე ცოდნა, სწავლისა და თანამშრომლობითი უნარები, გაგების შემოწმება მეტაშემეცნების წახალისება.
შევქმენი საპრეტენზაციო ფაილი ჩემი პროექტის წარსადგენად.
შევქმენი საპრეტენზაციო ფაილი ჩემი პროექტის წარსადგენად.
ყურადღებით გავეცანი პროექტის მიზნებს, შინაარსსა და აქტივობებს. მიზნები და ამოცანები ნამდვილად გამომდინარეობს 21-ე საუკუნისა და ზედა დონის უნარ-ჩვევებიდან, რაც აერთიანებს სასწავლო თემატიკასთან.
ОтветитьУдалитьზოგადი შეკითხვა აზროვნების წამახალისებელი შეკითხვაა, რომელიც სხვადასხვა საგანს ან ერთი საგნის ქვეშ შესწავლილ რამდენიმე თემას აერთიანებს. თემატური შეკითხვები ღია ფორმატისაა, მკაფიოდ უკავშირდება ამოცანებს, მოსწავლეებისგან მოითხოვს მაღალი დონის სააზროვნო უნარ-ჩვევების გამოყენებას, რათა თემის შემეცნებითი აღქმა ჩამოუყალიბდეთ. შინაარსობრივი შეკითხვები ყურადღებას ამახვილებს ძირითად ცნებებზე, რათა ხელი შეუწყოს ფაქტობრივი ცოდნის განვითარებას. მათ ვიწრო და განსაზღვრული პასუხები აქვთ.
გავეცანი პროექტის მიზნებსა და ამოცანებს,რომელიც21-ე საუკუნის უნარ-ჩვევებზეა გაწერილი და აკმაყოფილებს მოსწავლეთა აზროვნების ზედა დონის მახასიათებელ უნარ-ჩვევებს და კარგად აკავშირებს სასწავლო თემატიკასთან.
ОтветитьУдалитьპროექტის ზოგადი შეკითხვა ნამდვილად არის აზროვნების წამახალისებელი და ერთი საგნის ქვეშ შესწავლილ რამოდენიმე თემას აერთიანებს.
თემატური შეკითხვა ღიაა და მკაფიოდ უკავშირდება ამოცანებს. მოსწავლისაგან მოითხოვს მაღალი დონის სააზროვნო უნარ-ჩვევებს, რათა თემის შმეცნებითი აღქმა ჩამოუყალიბდეთ.
შინაარსობლივი შეკითხვები ყურადღებას ამახვილებს ძირითად ცნებებზე,რათა ხელი შეუწყოს ფაქტობრივი ცოდნის განვითარებას.