მიმდინარე მოდული დამეხმარა, გამეანალიზებინა მოსწავლეზე ორიენტირებული
შეფასების ფორმები რამდენიმე თვალსაზრისით:პორთფოლიოს რუბრიკის გამოყენების
კოლეგას შევუფასე მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომი. გავეცანი ერთ-ერთი
პროექტის რუბრიკას და მოვარგე ჩემი მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომს.პროექტის
გეგმში შევიტანე ცვლილება, შეფასების დროის ჩარჩოში ჩავამატე შეფასების ორი
ინსტრუმენტი ჩეკლისტი და რუბრიკა. გეგმის შაბლონში გავწერე პროექტში
გამოყენებული შეფასების მეთოდების მიზნები.
თემატიკისა და ცნებების უკეთ გამოყენებისთვის მოსწავლეები იყენებენ ტექნოლოგიებს, რათა განივითარონ თემატიკის შესაბამისი უნარ-ჩვევები და სტრატეგიები. თექნოლოგიების გამოყენება ხელს შეუწყობს სწავლის პროცესს 21-ე საუკუნის უნარ-ჩვევების განვითარებით, ღესაბამისი დავალებების და სასწავლო მასალის გამოყენებით.
ОтветитьУдалить