მეექვსე და მეშვიდე მოდული დამეხმარა დავფიქრებულიყავი მასწავლებელზე, როგორც ფასილიტატორზე, დიფერენცირებულ სწავლებაზე და მოსწავლის მხარდამჭერზე შემდეგი
თვალსაზრისით: მასწავლებელი დიფერენცირებულ მიდგომას იყენებს პროექტული
სწავლების დროს, რათა ყველა მოსწავლე ჩართოს აქტივობებში მათი
შესაძლებლობების გათვალისწინებით. მასწავლებელი ქმნის მოსწავლის
მხარდასაჭერ სავარჯიშოს ელექტრონულ ფორმატში, რათა მოსწავლემ დამოუკიდებლად
შეძლოს თავისი უნარ-ჩვევების და ფაქტობრივი ცოდნის გამოყენება.
ფასილიტაცია იმისათვის არის საჭირო, რომ გეზი მივცეთ მოსწავლეებს და
გავუადვილოთ თავისი საბაზისო ცოდნის გამოყენება. გავუკეთოთ სკაფოლდინგი
მათი სწავლის გასაადვილებლად.შევიტანე ცვლილებები პროექტის გეგმაში.
Комментариев нет:
Отправить комментарий